απο το Ιστολογιο του Λευτερη Παπαθαναση...
Πόση υπομονή μπορεί να δείξει ένας δάσκαλος? Θεωρητικά άπειρη, και αυτό φροντίζω να εφαρμόζω στην τάξη με τα παιδιά μου. Τι να κάνω όμως με κείνους που έφυγαν απ’τα μαθητικά θρανία και ξέχασαν όλα όσα ήλπιζα να είχαν μάθει? Πόση υπομονή να έχεις με ανθρώπους που επιμένουν να λογαριάζουν σα μοναδικό κριτήριο αλήθειας «αυτό που λένε οι περισσότεροι»?
Στο μικρό αυτό σημείωμα δεν θα σου κάνω μάθημα. Θα μιλήσω με την ήττα μου, με τον απίστευτο εκνευρισμό και την απογοήτευση για την ανθρώπινη νοημοσύνη που μου προκαλεί το θέμα. Άκου να δεις λοιπόν, επειδή όλη αυτή η ιστορία με το «μας ψεκάζουν» αρχίζει και γίνεται γελοία. Αεροψεκασμοί γίνονται εδώ και πολλά χρόνια. Είναι έξυπνο αν το σκεφτείς. Κάποια στιγμή οι άνθρωποι σκέφτηκαν ότι αντί να ψεκάζουν με τον «παραδοσιακό» τρόπο, θα μπορούσαν –όταν έχουν να κάνουν με μεγάλες εκτάσεις- να ψεκάζουν από ψηλά, κι αυτό σημαίνει με μηχανές που πετάνε. Αυτό γίνεται κυρίως με ελικόπτερα ή αεροπλάνα που πετούν χαμηλά. Είναι επικίνδυνες για τον άνθρωπο οι ουσίες που ψεκάζονται? Προφανώς, κάποιες απ’αυτές είναι, και γι’αυτό χρειάζεται προσοχή στις ανακοινώσεις των αρμόδιων υπηρεσιών για το πότε και πού διενεργούνται οι ψεκασμοί (δεν θα ήθελες να βρεθείς στο μέσο μιας «θύελλας» από εντομοκτόνα ας πούμε). Το καλύψαμε το θέμα?
Πόση υπομονή μπορεί να δείξει ένας δάσκαλος? Θεωρητικά άπειρη, και αυτό φροντίζω να εφαρμόζω στην τάξη με τα παιδιά μου. Τι να κάνω όμως με κείνους που έφυγαν απ’τα μαθητικά θρανία και ξέχασαν όλα όσα ήλπιζα να είχαν μάθει? Πόση υπομονή να έχεις με ανθρώπους που επιμένουν να λογαριάζουν σα μοναδικό κριτήριο αλήθειας «αυτό που λένε οι περισσότεροι»?
Στο μικρό αυτό σημείωμα δεν θα σου κάνω μάθημα. Θα μιλήσω με την ήττα μου, με τον απίστευτο εκνευρισμό και την απογοήτευση για την ανθρώπινη νοημοσύνη που μου προκαλεί το θέμα. Άκου να δεις λοιπόν, επειδή όλη αυτή η ιστορία με το «μας ψεκάζουν» αρχίζει και γίνεται γελοία. Αεροψεκασμοί γίνονται εδώ και πολλά χρόνια. Είναι έξυπνο αν το σκεφτείς. Κάποια στιγμή οι άνθρωποι σκέφτηκαν ότι αντί να ψεκάζουν με τον «παραδοσιακό» τρόπο, θα μπορούσαν –όταν έχουν να κάνουν με μεγάλες εκτάσεις- να ψεκάζουν από ψηλά, κι αυτό σημαίνει με μηχανές που πετάνε. Αυτό γίνεται κυρίως με ελικόπτερα ή αεροπλάνα που πετούν χαμηλά. Είναι επικίνδυνες για τον άνθρωπο οι ουσίες που ψεκάζονται? Προφανώς, κάποιες απ’αυτές είναι, και γι’αυτό χρειάζεται προσοχή στις ανακοινώσεις των αρμόδιων υπηρεσιών για το πότε και πού διενεργούνται οι ψεκασμοί (δεν θα ήθελες να βρεθείς στο μέσο μιας «θύελλας» από εντομοκτόνα ας πούμε). Το καλύψαμε το θέμα?