
Eβδομάδα παρακολουθήσεων και δολοφονιών
Μπράβο, στο βαλιτσάκι της ΕΥΠ, έλεγαν κάποιοι όταν έρχονταν στο φως οι τηλεφωνικές συνομιλίες μελών της Χρυσής Αυγής, λίγες μέρες μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα.
Δεν είναι βαλιτσάκι, είναι τζιπ, λέγεται ότι διευκρίνισε ο διοικητής της ΕΥΠ, καταθέτοντας αυτή την εβδομάδα στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής. Όμως σήμερα δεν παρακολουθούνται βουλευτές, τόνισε. Όσο για τις διάφορες ιδιωτικές συνομιλίες που αποκαλύπτονται, αυτές προκύπτουν από τους παρόχους ύστερα από αίτημα των εισαγγελικών αρχών.
Οι βουλευτές, λοιπόν, είναι απαραβίαστοι, κοριός δεν τους αγγίζει –επισήμως. Ωστόσο, η υφήλιος βοά: δεν υποκλέπτονται μόνο οι συνομιλίες των απλών πολιτών αλλά και οι «μεγάλων». Οι σχετικές καταγγελίες του ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι εκτός πραγματικότητας. Νωπές είναι οι αποκαλύψεις για την παρακολούθηση του κινητού της Μέρκελ, ακόμα και συνομιλιών στο Βατικανό, ενώ το Σπίγκελ γράφει ότι η ταράτσα της αμερικανικής πρεσβείας στην Αθήνα δεν είναι φωλιά για λευκά περιστέρια αλλά ένας πανίσχυρος «κόμβος υποκλοπών».