Φιλοθέη Βαρσαμή, The Greek Cloud...
Με το πολυνομοσχέδιο για τη διανομή του κοινωνικού μερίσματος,
καταργήθηκε χωρίς να το πάρει χαμπάρι κανείς η δυνατότητα της
δικαιοσύνης να ζητά άρση τηλεφωνικού απορρήτου σε περιπτώσεις που
εξετάζεται η νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες (ξέπλυμα
μαύρου χρήματος). Σε ένα κείμενο 107 σελίδων, γραμμένο σε κακά
νομικίστικα, με τρία μόλις άρθρα και εκατοντάδες υποπαραγράφους, έχει
στριμωχτεί ως υποπαράγραφος ΙΕ20 η κατάργηση με μία πολύ λιτή και σεμνή
διατύπωση που, και νομικός να είσαι, αν δεν την ψάξεις, δεν την
καταλαβαίνεις.
Προς τι αυτή η kinder εκπληξούλα εν κρυπτώ και παραβύστω; Συζητήθηκε καθόλου στη Βουλή; Εξήγησε ο Αθανασίου γιατί θεώρησε σκόπιμο να την παραχώσει στο άσχετο πολυνομοσχέδιο ανακούφισης των πληγέντων από την κρίση μέσω της διανομής του κοινωνικού μερίσματος; Ποιοί "ανακουφίζονται" από αυτή την κατάργηση, το κοινό καλό, οι πληγέντες της κρίσης ή μήπως μόνο οι εμπλεκόμενοι σε τέτοιες υποθέσεις; Και πέρα από αυτά: Προλαβαίνει και μπορεί ένας βουλευτής να πάρει σήμερα στα χέρια του 107 σελίδες γεμάτες «καταργείται η υποπερίπτωση τάδε του νόμου τάδε», να τις διαβάσει και να ξέρει την επόμενη ημέρα αν θα τις ψηφίσει ή όχι, έχοντας παρακολουθήσει εν τω μεταξύ την κουβεντούλα (γιατί κοινοβουλευτική συζήτηση αυτό το πράγμα δε λέγεται) επί του νομοσχεδίου στη Βουλή;
Εκτός αυτών. Έκλεισαν στη Βουλή επειδή «δεν υπήρχαν σημαντικά νομοσχέδια σε εκκρεμότητα». Με το που την έκλεισαν, πλάκωσαν στα τμήματα με νομοσχέδια που εισάγονται με τη διαδικασία του κατεπείγοντος. Αφού είναι κατεπείγοντα, γιατί την έκλεισαν τη ρημάδα λέγοντας ότι δεν έχουμε εκκρεμότητες;
Προς τι αυτή η kinder εκπληξούλα εν κρυπτώ και παραβύστω; Συζητήθηκε καθόλου στη Βουλή; Εξήγησε ο Αθανασίου γιατί θεώρησε σκόπιμο να την παραχώσει στο άσχετο πολυνομοσχέδιο ανακούφισης των πληγέντων από την κρίση μέσω της διανομής του κοινωνικού μερίσματος; Ποιοί "ανακουφίζονται" από αυτή την κατάργηση, το κοινό καλό, οι πληγέντες της κρίσης ή μήπως μόνο οι εμπλεκόμενοι σε τέτοιες υποθέσεις; Και πέρα από αυτά: Προλαβαίνει και μπορεί ένας βουλευτής να πάρει σήμερα στα χέρια του 107 σελίδες γεμάτες «καταργείται η υποπερίπτωση τάδε του νόμου τάδε», να τις διαβάσει και να ξέρει την επόμενη ημέρα αν θα τις ψηφίσει ή όχι, έχοντας παρακολουθήσει εν τω μεταξύ την κουβεντούλα (γιατί κοινοβουλευτική συζήτηση αυτό το πράγμα δε λέγεται) επί του νομοσχεδίου στη Βουλή;
Εκτός αυτών. Έκλεισαν στη Βουλή επειδή «δεν υπήρχαν σημαντικά νομοσχέδια σε εκκρεμότητα». Με το που την έκλεισαν, πλάκωσαν στα τμήματα με νομοσχέδια που εισάγονται με τη διαδικασία του κατεπείγοντος. Αφού είναι κατεπείγοντα, γιατί την έκλεισαν τη ρημάδα λέγοντας ότι δεν έχουμε εκκρεμότητες;