Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Τί γυρεύει η αλεπού στο παζάρι ;;;

Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου..
Ορθότατα έπραξε ο ΣΥΡΙΖΑ, που εξ’ αρχής απέκλεισε κάθε συμμετοχή του σε κάθε μορφής ‘συγκυβέρνηση’ με την ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ. Ορθότατα έπραξε, που εξ αρχής απέκλεισε το ενδεχόμενο να πάρει καν την ‘διερευνητική’ εντολή, σε περίπτωση που η πρώτη δεν θα απέδιδε.
Τι σκατά, όμως ζητά όλες αυτές τις ημέρες στα διάφορα τηλεοπτικά πάνελ; Τι στο διάολο θέλει και στέλνει τους εκπροσώπους του εκεί που βράζουν στο ζουμί τους οι επίορκοι, οι πρόθυμοι και εκείνοι που έχουν πιάσει την ..αλήθεια να μην πω κι εγώ από πού;; Γιατί τρέχει παντού σε βλακώδεις συζητήσεις με στημένες ερωτήσεις, από πουλημένους δημοσιογράφους, δουλικά βολεμένων εργολάβων;;  Γιατί, στο διάτανο, πάει όπου …γάμος και χαρά;;…
Και τι σκατά μαλακισμένα επιχειρήματα είναι αυτά, ‘ο θεσμικός ρόλος της αντιπολίτευσης’ ή ‘η κυβέρνηση να χρησιμοποιήσει την απειλή του ΣΥΡΙΖΑ σαν όπλο στις διαπραγματεύσεις’ ή ‘εάν δεν ήμαστε εμείς αξιωματική αντιπολίτευση ποιος θα ήταν ο επόμενος’;;
Χεστήκαμε ΣΥΡΙΖΑΚΟ μου και για την αξιωματική αντιπολίτευση και για τις διαπραγματεύσεις τους και για την συγκυβέρνησή τους ! Χάσαμε αν το κατάλαβες καλά, κι αφήστε τα ‘ιστορικά γεγονότα’ και τα χρυσωμένα χάπια, και τα είκοσι εφτά τοις εκατό, γιατί όσο εύκολα το 4 έγινε 27, άλλο τόσο εύκολα θα σε καταπιούν οι κότες όσο ανακατεύεσαι με τα πίτουρα, και θα ξαναγίνει το 27, 4 !..
Αφήστε τους, λοιπόν, να κάνουν τις συγκυβερνήσεις τους, και τις ‘αναδιαπραγματεύσεις’ τους και τις ‘απαγκιστρώσεις’ τους, και καθίστε να δείτε, πού στο διάτανο χάθηκε το ματς, και διορθώστε το ! Καθίστε να δείτε πώς θα πάρετε σβάρνα τους δρόμους και τις γειτονιές ! Καθίστε και σκεφτείτε πώς θ’ αρχίσετε ξανά-μανά να εξηγείτε στον κόσμο τι σκατά συνέβη, τι ακριβώς ψήφισε, τι δεν έπρεπε να φοβηθεί και γιατί, μέχρι που επιτέλους να το καταλάβει ! Καθίστε να σχεδιάσετε και μια σοβαρή αντιπολίτευση –που εδώ που τα λέμε, με τα εγκλήματα των άλλων είναι πανεύκολη δουλειά-, αλλά αντιπολίτευση που να δίνει εναλλακτικές λύσεις για όλα. Απ’ τα στάρια και τα ρύζια και το φαί που πρέπει να φτάνει, μέχρι και τα …σκουπίδια που δεν πρέπει να μας πνίξουν ! Κι όταν λέω λύσεις, εννοώ πραγματικές λύσεις, γιατί την φιλολαϊκή κατεύθυνση, την έχεις: στις ‘λύσεις’ σε νίκησαν !...
Aπ’ την γωνιά μου εδώ, ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΟΣ με σένα θα είμαι ! Γιατί, καρφί δεν μου καίγεται,  όσα λάθη και να κάνει η συγκυβέρνησή τους, δεν περιμένω απολύτως τίποτε απ’ αυτήν. Είμαι απελπισμένος, κι εσύ, ΣΥΡΙΖΑ μου ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Η ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ: Είσαι η τελευταία. Η ‘αξιωματική’ μου ελπίδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ροη αρθρων