Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Για μια καλή κουβέντα κι ένα βίντεο... (Αποκλειστικοί διάλογοι!)

τοίχο-τοίχο...
του Μαζεστιξ
Ο σκύλος, όσο μεγαλώνει, μοιάζει στο αφεντικό του



Χτύπησε, λέει, τη γροθιά στο μαχαίρι ο Αντώνης μου και τους τα είπε απ' την καλή κι απ' την ανάποδη.
Τους είπε πως δεν αντέχει άλλο ο κόσμος και ότι πρέπει κάτι να γίνει γι' αυτόν.
Τουλάχιστον μια ομαδική προσευχή (αλά Μπους στους Δίδυμους Πύργους), μπας και σωθεί η ψυχή τους. Το σώμα είναι άλλη ιστορία...

Χτύπησε λέει δυνατά με την παλάμη της καρδιάς του το ξύλινο γραφείο της Ανγκέλα, με τόση δύναμη ώστε το fax της Siemens, το κινητό της τηλέφωνο (Siemens) και η καφετιέρα της (Siemens φυσικά) πετάχτηκαν απ' το γραφείο της, έπεσαν κάτω κι έσπασαν.
Λέγεται μάλιστα πως μαζί μ' αυτά έπεσε κάτω και το κινητό Siemens του Αντώνη και ράγισε.
Αλλά δεσμεύτηκε η εταιρεία πως θα τον αποζημιώσει.
Εξ ου και έγινε μια μικρή τροποποίηση στον ιστορικό συμβιβασμό Δημοσίου και Siemens, ώστε να χωρέσει κάπου και η αντικατάσταση του κινητού του Αντώνη.

Και που λέτε ο Αντώνης τρόμαξε τόσο την Ανγκέλα με το φοβερό χτύπημα της γροθιάς του και με το βροντερό τόνο της φωνής του, ώστε εκείνη λέρωσε την καρέκλα του γραφείου της (αυτή με τα ροδάκια).
Και έτσι, καταϊδρωμένη η Ανγκέλα πήρε τηλέφωνο τον Φρανσουά και τον ρώτησε:

 

-Αμάν βρε Φραν! Έχεις ξαναδεί άνθρωπο σε τόσο έξαλλη κατάσταση; Εγώ κατουρήθηκα απ' το φόβο μου!
-Άστα, άστα Άντζυ μου! (απάντησε ο Φρανσουά) 
 Κάνε ό,τι σου ζητήσει ο Αντώνης γιατί δε μας βλέπω καλά...
Κι εμένα χτες μου 'κανε τη μούρη κρέας!
Μωρέ αυτός θα μας δείρει καμιά μέρα!
-Τι θα μας δείρει; Αυτός θα μας γαμήσει κι από πάνω!
-Τι έγινε; Χαρήκαμε Άντζελά μου που 'χεις να δεις χαρά στα σκέλια σου από τότε που ο Νώε είχε την Κιβωτό του στα ναυπηγεία του Σκαραμαγκά;
Μη χαίρεσαι! Δεν είσαι δα και η Άννα!
-Άντε χέσου ρε και άντε βρες πού είναι η Σεγκολέν σου!
-Γκχ, γκχ. Χμμμ, καλά, καλά κλείνω τώρα και όπως είπαμε ε;
Ό,τι σου πει ο Αντώνης, να το κάνεις γιατί αυτός βαράει!
-ΟΚ, ντάνγκεσεν Φρανσουά μου. Θα κάνω ό,τι πεις!


Κι έτσι λοιπόν η Ανγκέλα κατεβάζει το ακουστικό του τηλεφώνου, στρέφει το κεφάλι της στον Αντώνη και τον ρωτά:

-Εντάξει, Αντώνη μου. Πες μου. Τι θες να κάνω για το λαό σου; Να μαλακώσουμε μήπως το πρόγραμμα; Να κατεβάσουμε τους στόχους;
-Όχι, προς Θεού, Κυρία!
-Α! Είπα κι εγώ... Και τι θες λοιπόν; Αύξηση στο μισθό σου;
-Όχι καλέ! Μια χαρά μισθό έχω...
Αλλά... να μωρέ.... Εγώ θα κάνω ό,τι μου ζητήσετε, αλλά κι εσείς... να μωρέ...
-Έλα, άσε τα κεκεδίσματα και ξηγήσου αντρίκεια! Τι να κάνω; Να σου διαγράψω το χρέος; Πες μου και θα το κάνω!
-Όχι καλέ! Για ποιον με περάσατε; Για το Λαφαζάνη;
-Μπα, εσύ βάφεις το μαλλί, αλλά τουάχιστον θυμάσαι να ξυρίζεσαι... Τελοσπάντων... ΤΙ ΘΕΣ;;;
-Εεε, να... έλεγα να βγαίνατε να λέγατε και καμιά καλή κουβεντούλα για μας στα κανάλια, για να 'χω κάτι να λέω στο λαό μου.
-Ααα, αυτό ήταν; 
Χμμμ, κοίταξε, αυτό που μου ζητάς είναι πολύ δύσκολο. Θα χρειαστούν θυσίες του λαού σου γι' αυτό. Μη φανταστείς πολλά... Καμιά 11αριά δις ευρώ!
-Ουφ! Αυτό ήτανε;;; Κι εγώ φοβήθηκα μη μου πείτε να παραιτηθώ για να βάλετε πάλι τον Παπαδήμο!
Δε..δε.. δεν πειράζει Κυρία! Μόνο αυτό που σας ζήτησα, αν μπορείτε, να κάνετε κι εγώ θα πάρω μέτρα όσα δις θέλετε!!!
-Καλά καλά. Πες και σ' αυτο το "στουρνάρι" να βρει από πού να κόψει και... κάτι θα κάνω για σένα...
-Αχ κυρία Ανγκέλα μου, με συγκινείτε! Ούτε η Ντόρα δε μου 'χει φερθεί τόσο καλά!
-Δεν κάνει τίποτα Αντώνη μου! Όλοι έχουμε περάσει κάποτε δύσκολα... Ωραία, συμφωνήσαμε... Δρόμο τώρα!
-Αχ, με συγκινείτε! Γιατί, ξέρετε κάτι; Εντάξει τα μέτρα είναι λιγάκι δύσκολα, αλλά εκείνο που πονάει τον Έλληνα είναι ότι κάνει όσα κάνει και δεν ακούει από σας έστω μια καλή κουβέντα...
-Δεν κάνει τίποτα Αντώνη μου! Εξάλλου, τι σόι "Ένωση" θα ήμασταν αν δε στηρίζαμε ο ένας τον άλλον; Αλληλεγγύη πάνω απ' όλα!
Άντε, τώρα, φύγε! 


Ελέγχει "πίσω κίνηση" Ανγκέλας! Στην ηλικία της, η Άννα ήταν καλύτερη...

-Εεεε... να... ξέρετεεε...; Θα ήθελα κάτι ακόμη..
-Ωχού! Εσείς οι Έλληνες έχετε παραγίνει πια! Τι θες πάλι; Στα 'δωσα όλα! (που λέει κι η Βανδή)
-Ναι ναι βέβαια Κυρία! Το ξέρω αυτό και σας είμαι ευγνώμων και εγώ και όλος ο λαός μου γι' αυτό.... Αλλά να...! Ξέρετεεε...;
-Τι γαμώ τον Στάλιν μου μέσα; Μας γκάστρωσες!
-Χμμμ. να: θα ήθελα να βγάλουμε και μια φωτογραφία μαζί! Και ένα βιντεάκι να το ανεβάσω στο yοutube. Ξέρετε, με πιέζει ο Άδωνις για να το ανεβάσει στο κανάλι του.
 -Τι με πέρασες μωρέ και μου ζητάς πόζες; Για τη Μακρυπούλια να πληρώνομαι με την πόζα;
Ουφ! Τελοσπάντων, να ξέρεις ότι γι' αυτό θα χρειαστούν μέτρα επιπλέον 3 δις ευρώ.
-Μα πού θα τα βρω Κυρία;
-Ωχού! Τη θες τη φωτογραφία ή δε τη θες;
-Τη θέλω! Τη θέλω! Και βιντεάκι αν γίνεται! Μόνο να ποζάρουμε στο πλάι και τίποτα άλλο στον κόσμο! Γιατί μέχρι στιγμής στο γραφείο μου έχω φωτογραφίες μόνο με Άνθιμο και Γιώργο.  Ξέρετε, με τον έναν από μια αγρυπνία στου Πανίκα, όπου μεταλάβαμε κρασί Μπουτάρη και με τον άλλον από τότε που σπουδάζαμε μαζί!
Ελάτε να βγάλυομε μια φωτογραφία κι ένα βντεάκι!
-Ε αφού τη θες, τότε σκάσε και παίρνε και επιπλέον μέτρα!
-Εντάξει, Κυρία! Μόνο μην τους πείτε εκεί έξω ότι εμείς εδώ....
-Ξέρω! Ξέρω! Τα ίδια κάνουμε και με τον Ραχόι. Ξέρω! "Διαπραγματευτήκαμε σκληρά, πετύχαμε ένα συμβιβασμό για το κοινό καλό και χρειαζόμαστε περισσότερη Ευρώπη"...
-Σας ευχαριστώ! Σας ευχαριστώ!
Πάω στη χώρα μου τώρα για να τους δείξω εγώ!
Θα τους πω "δε χρεωκοπήσαμε, μένουμε στο ευρώ και πληρώστε τώρα"!
-Βλέπω, τσακάλι έχεις γίνει!
-Σας ευχαριστώ Κυρία!
Και πάλι σας ευχαριστώ!
-Άντε παιδί μου! Μου τα 'κανες τσουρέκια με τις ευχαριστίες σου! Άντε πήγαινε σε καμιά αγρυπνία του Αγίου Φανουρίου να ξεδώσεις! 
Βόοολφγκααανγκ! Έλα μέσα! Τελειώσαμε! Μη φοβάσαι τον Αντώνη! Είναι εμβολιασμένος...
-Εεεε...χμμμμ... Κι η... φωτογραφία;;;
-Α ναι! Βόοολφ!!! Έλα να βγάλουμε όλοι μαζί μια φωτογραφία! Φέρε και την κάμερα τη Siemens μαζί σου!
-Α δε χρειάζεται Κυρία! Έχω κι εγώ την ίδια κάμερα! Την έχω μαζί μου!
-Ρε άντε που μου μάθατε και την ψηφιακή τεχνολογία, λιγούρηδες! Άντε βάλε καμιά Digea σπίτι σου βλαχάκο! Έλααα, Βόοοοφγκααανγκ!

Συσκευασία δώρων. Ο Αντώνης παράγγειλε 10 εκατομμύρια τέτοια.

Και την εξέλιξη την φαντάζεστε.
Η Ανγκέλα έκανε δηλώσεις υποστήριξης στον Αντώνη και το λαό του.
Είπε πως καταλαβαίνει τι κουπί τραβάει.
Δεσμεύτηκε πως αν τηρήσει τις δεσμεύσεις του, ο λαός δε θα 'χει πρόβλημα.
Αν όμως ο αδέκαστος Αντώνης κάνει μούτρα, τότε θα τον μετατρέψει σε αδέκαρο Αντώνη.

Αφού η πλούσια επιχειρηματολογία της τον έπεισε, τότε στηθήκανε πλάι-πλάι μπροστά στις κάμερες και είπανε κάτι ανέκδοτα για κουνούπια, Πόντιους και Ανάπτυξη.
Και ο Άδωνις ανέβασε στο κανάλι του (φίλου του) στο youtube το βίντεο αυτό με τίτλο "Η Ευρώπη στηρίζει τον Αντώνη! Αντώνης ή Χάος! Τώρα τι λέει το λόμπι της δραχμής;" κι άρχισε να σχολιάζει από κάτω με δεκάδες λογαριασμούς για το τι θα παθαίναμε αν δεν έβγαινε ο ευρω-Αντώνης!

Και γελούν αυτοί καλά κι εμείς.... τελευταίοι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ροη αρθρων