Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Η επέτειος του ΝΑΙ...

Μια ματια στον ηλιο με γιορτινα...
Πραγματική συζήτηση.
Είναι ένα ζευγάρι και συζητά. Γύρω στα 30 και οι δύο.
Γυναίκα: Οι Πακιστάνοι έχουν στο DNA τους το έγκλημα. Θέλω στις επόμενες εκλογές όλοι να ψηφίσουμε Χρυσή Αυγή για να τους διώξουν όλους.
Άντρας: Έχεις την εντύπωση ότι αν βγει η Χ.Α. και διώξει όλους τους ξένους, εσένα θα σε αφήσει ελεύθερη;  Μαντρωμένη θα σε έχουν σπίτι σου, θα σου απαγορεύουν ακόμα και να κυκλοφορείς. Η βία θα είναι για όλους μετά.

Γυναίκα: Προτιμώ να είμαι μαντρωμένη και να έχω τη δουλειά μου και να ταΐζω τα παιδιά μου, παρά να φοβάμαι μη με σκοτώσουν.
Και ερωτώ εγώ. Γιατί να γιορτάσουμε την επέτειο του ΟΧΙ αφού έχουμε πει ήδη το ΝΑΙ στην σκλαβιά; Δεν είναι οξύμωρο;

Ζούμε και υπομένουμε ένα κατεστημένο δουλείας και εκμετάλλευσης. Από μέσα του έχουν ξεπηδήσει κτήνη και γάγγραινες. Η μετανάστευση, η φτώχεια, η διαφθορά και ο φασισμός είναι αποτελέσματα αυτού του μορφώματος. Και μεις αντί να πούμε ξανά το μεγάλο ΟΧΙ λέμε το βολικό ΝΑΙ, και είμαστε έτοιμοι για να σκλαβωθούμε ακόμα μια φορά.

Κρεμάστε τις σημαίες σας στα μπαλκόνια. Καμαρώστε τα παιδιά σας στην παρέλαση. Πείτε τον Εθνικό Ύμνο. Καταθέστε στεφάνια στους πεσόντες (από τους ναζιστές). Ταΐστε το πατριωτισμό σας. Μα όταν έρθουν να σας πάρουν τα δικαιώματά σας (αν δεν έχει γίνει ήδη) για ένα κομμάτι ψωμί, δώστε τα με προθυμία.
Είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ροη αρθρων