Τον συνάντησα κοντά στο μηχάνημα ΑΤΜ. Αγανακτισμένος. Κατακόκκινος από τον θυμό του. Έτοιμος να εκραγεί. Πρόθυμος να βάλει φωτιά στη Βουλή. Αποφασισμένος να πάει στη διοίκηση του νοσοκομείου και να τα κάνει λίμπα όλα. Χολωμένος από την απόδειξη του 15θημέρου του. Τόσα δεν έπαιρνε ούτε όταν για οικονομικούς λόγους δούλευε στην οικοδομή. Ως φοιτητής. Ο συνάδελφος κοιτούσε επίμονα το χαρτάκι μισθοδοσίας του και αναρωτιόταν τι θα πρωτοκαλύψει με τα 782 ευρώ. Ποιες τρύπες θα γεμίσει; Πού να πει τον πόνο του;
Περνούσα δίπλα του. Όχι τυχαία. Πήγαινα κι εγώ στο μηχάνημα να βγάλω λεφτά. Για την πληρωμή των λογαριασμών. Για να περάσω το επόμενο δεκαήμερο. Για να μπορέσω να καλύψω κάποια λειτουργικά έξοδα του σπιτιού μου. Τον ρώτησα τι έπαθε και φώναζε τόσο δυνατά. Θύμωσε μαζί μου. Πώς δεν βλέπω ότι του στερούν τα αυτονόητα; Τα δεδουλευμένα. Δεν βλέπω πόσο άδικα του συμπεριφέρονται; Τι κάνουν τα συνδικαλιστικά μας όργανα; Τον κοίταξα καλά-καλά στα μάτια και άρχισα και φώναζα κι εγώ.
Τώρα σε πονάει, συνάδελφε; Τώρα θυμήθηκες τα συνδικαλιστικά μας όργανα; Τόσα χρόνια απαξιούσες να ασχοληθείς μαζί τους. Τώρα αντιδράς; Πού ήσουνα, συνάδελφε, όταν άρχισαν οι περικοπές στους μισθούς μας; Όταν πέρασαν μήνες για να μας πληρώσουν τις εφημερίες; Όταν απεργούσαμε μόνο 30 άτομα στους 400 γιατρούς του ΚΑΤ; Όταν κάναμε επίσχεση εργασίας, εσύ δήλωνες ότι δεν μπορείς να εγκαταλείψεις τους ασθενείς σου! Πώς και πότε διεκδίκησες καλύτερες συνθήκες στην εργασία σου; Δεν πάλεψες, αρκέστηκες να παρακολουθήσεις από μακριά τους αγώνες μας. Επωφελήθηκες όμως όλων των επιτυχιών των μαζικών κινητοποιήσεων. Ήρθες ποτέ στις συγκεντρώσεις μας; Στις πορείες στο Σύνταγμα μαζί μας για να εκφράσεις δημόσια την αγανάκτησή σου; Γιατί κοιμόσουν; Ωραία ήταν όταν μόνο εμείς φωνάζαμε; Τώρα αντιδράς στην αδικία; Τόσο καιρό πού ήσουνα; Προτιμούσες να γελάσεις με εμάς τους λίγους που μαζευόμασταν στο αμφιθέατρο προσπαθώντας να διοργανώσουμε κάποιες αντιδράσεις. Στην αδικία. Μου έλεγες ότι είμαι γραφική όταν, μέσα από τα άρθρα μου, έπαιρνα θέση ενάντια στην παρανομία, στις περικοπές και στα απαράδεκτα που συμβαίνουν στον χώρο της Υγείας.

Τουλάχιστον εμείς είχαμε την ικανοποίηση ότι δεν κάτσαμε με σταυρωμένα χέρια. Σήκω από τη βολή σου κι έλα μαζί μας. Δεν είναι αργά να φωνάξεις. Αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ!