cynical...
Ακούσατε φαντάζομαι χθες σε ολα τα "αντικειμενικά" κανάλια και σήμερα θα διαβάσετε στον εξ ίσου "αντικειμενικό" τύπο για τη μεγάλη τιμή που μάς επιφύλαξε το enfant gâté των εταιρικών κολοσσών με το να έρθουν και να επενδύσουν στη χώρα μας, με προιόντα και υπηρεσίες "υψηλής προστιθέμενης" αξίας.
"Κοινό σημείο των 3 επενδύσεων η ανάπτυξη προϊόντων καιυπηρεσιών υψηλής προστιθέμενης αξίας", των Δήμητρας Μανιφάβα, Βαγγέλη Μανδραβέλη (του γνωστού πατέρα), γράφει σήμερα η "Καθημερινή" στην πρώτη της σελίδα.
Όσοι όμως κάνουν τον κόπο να διαβάσουν δυο-τρεις γραμμές παρακάτω μαθαίνουν ότι η βαρύγδουπη επιστολή με την οποία ο ίδιος ο επικεφαλής του ομίλου της Coca Cola κ. Μουχτάρ Κεντ γνωστοποίησε στον πρωθυπουργό την απόφασή του, δεν αφορά παρά ένα "call center", τέτοια που βρίσκει κανείς με το κιλό στην Ινδία, και εσχάτως και στην Ελλάδα, και δεν θα αφορά παρά μονάχα 10 νοματαίους υψηλής εξειδίκευσης στο χειρισμό του FB του twitter κλπ, για τους οποίους χειρισμούς, ως γνωστόν, απαιτείται διδακτορικό από το Χάρβαρντ.
Αποφεύγει όμως να υπενθυμίσει ο κ. Μουχτάρ καθώς και οι κ.κ. αρθρογράφοι ότι η Coca Cola τον Φεβρουάριο του 2012 έκλεισε τις γραμμές πραγωγής σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα, ενώ τον Οκτώβριο μάς άφησε χρόνους για Ελβετία μεριά.
Στο ίδιο κλίμα και η Ελένη Μπότα από το bankingnews για την Coca Cola και τον Παπαστράτο, στο άρθρο: “Οι επενδύσεις στην Ελλάδα δεν φέρνουν και προσλήψεις εργαζομένων – 10 νέες θέσεις εργασίας στην Coca Cola και 4 στην Παπαστράτος”. "Η χθεσινή επένδυση που ανακοίνωσε η Coca Cola για την δημιουργία νέου Κέντρου Διαδραστικής Επικοινωνίας Πολιτών για την Κεντρική και Νότια Ευρώπη στην Αθήνα, αφορά την δημιουργία μόλις 10 νέων θέσεων εργασίας μέχρι το 2015, ενώ τέσσερις μόλις προσλήψεις έχουν γίνει από την καπνοβιομηχανία Παπαστράτος για την μεγάλη επένδυση της στο Αγρίνιο".
Να ελπίσουμε μόνο ότι η ανακοινωθείσα επένδυση της Νokia Siemens Networks (NSN) δεν θα είναι το καθρεφτάκι που προσφέρεται στους ιθαγενείς, αν και όπως διαβάζουμε αλλού, οι εξαγγελθείσες 150 νέες θέσεις εργασίας θα αναπτυχθούν σε ορίζοντα διετίας, αν και εφ όσον εξακολουθούμε να υπάρχουμε σαν χώρα.
Σχετικά με την επικοινωνιακή διαχείριση των επενδύσεων αυτών από τα κανάλια, έχει ενδιαφέρον να εστιάσουμε στην επικοινωνιακή διαχείριση που επεφύλαξαν στην NSN. Στην αρχή αναφέρονταν σ' αυτή σαν ξέχωρη επένδυση της Siemens από τη Nokia, λόγω όμως της αρνητικής πρόσληψης της πρώτης από το κοινό, στις επόμενες ανακοινώσεις έφυγε εντελώς από τη μέση και έμεινε σκέτο το Nokia, που ακόμα έχει την έξωθεν καλή μαρτυρία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου