Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Άκης: ο αίρων τας αμαρτίας του πολιτικού κόσμου...

Τελικά, την έφαγε την εικοσάρα ο Άκης. Άλλο ένα νά 'τρωγε, θά 'κανε μπλακ τζακ. Τί να του κάνω; Ας πρόσεχε. Πού πας, ρε δόλιε Καραμήτρο; Αφού το είδες πως σε κατεβάσανε από το τραίνο με το έτσι θέλω, τί περίμενες; Ενα κουκούτσι μυαλό νά 'χες, θα καταλάβαινες ότι πάνε να σου φορτώσουν όλες τους τις αμαρτίες. Άκης: ο αίρων τας αμαρτίας σύμπαντος του διεφθαρμένου πολιτικού κόσμου. Αυτός κι ο γιατρός από την Θεσσαλονίκη, με τα φτερά και τα πούπουλα.

Πάντως, για να λέμε και του στραβού αλλά και του διεφθαρμένου το δίκιο, μάλλον δεν είναι τρελλός ο Άκης που φωνάζει ότι τον στήσανε. Ε, πώς για; Μόνος του τις έδινε τις παραγγελίες για τα όπλα; Τί διάολο έκανε ολόκληρο ΚΥΣΕΑ; Μπιρίμπα παίζανε στις συνεδριάσεις τους κι υπογράφανε ότι έβαζε κάτω από την μύτη τους ο ωραίος Μπρούμελ;

Από την άλλη, πόσα χρόνια ήτανε υπουργός άμυνας ο Άκης; Από τις 23 Σεπτεμβρίου 1996 μέχρι τις 24 Οκτωβρίου 2001, παναπεί 5 χρόνια κι έναν μήνα. Δηλαδή, σ' αυτή την πενταετία γίνανε όλες οι λαμογιές; Δηλαδή ο Μεμάς ο Αρσένης που ήταν υπουργός άμυνας πριν τον Άκη και ο Γιάννος ο Παπαντωνίου (ο έτερος γόης τού ΠαΣοΚ) τα κάνανε όλα καλά; Δηλαδή τόσες "αγορές του αιώνα" που γίνανε από την μεταπολίτευση και δώθε ήσαν διάφανες; Κρύσταλλο; Μη χέσω.


Τώρα πήρα φόρα. Για τις λοβιτούρες με τα γερμανικά άρματα που πήραμε το 1987, πάλι ο Άκης έφταιγε; Στο σκάνδαλο με τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά, ο Άκης ήταν που τα χάρισε στους γερμανούς μαζί με έναν σκασμό λεφτά και ως αντάλλαγμα πήραμε ένα υποβρύχιο-πούστη, που πάει γέρνοντας; Για τα αντισταθμιστικά οφέλη που ποτέ δεν πήραμε από τους γερμανούς, ο Άκης ήτανε που έκανε την πάπια; Τα 3 δισ. που από το 1996 έχουμε ακουμπήσει ως επιδοτήσεις στους ιδιοκτήτες των ναυπηγείων, ο Άκης τα έδωσε; Για το πρόστιμο των 232 εκατομμυρίων (με τις προσαυξήσεις 500) που πληρώσαμε στην Ευρωπαϊκή Ένωση επειδή δώσαμε εκείνες τις επιδοτήσεις, πάλι ο Άκης ευθύνεται;

Να συνεχίσω; Ο Άκης έδωσε 41 εκατομμύρια στην HDW (η εταιρεία που πήρε τα ναυπηγεία) για να μας φτιάξει 1000 βαγόνια σε 4 χρόνια (δηλαδή 41 χιλιάρικα το ένα, όσο κάνουν σήμερα 3 γκαρσονιέρες στην Κυψέλη) ή μήπως αυτός φταίει που μέχρι σήμερα δεν έχουμε παραλάβει ούτε ένα; Εκείνα τα μαϊμού τιμολόγια των 5,5 εκατομμύριων για υπηρεσίες που -υποτίθεται πως- πρόσφεραν στα ελληνικά ναυπηγεία κάτι απίθανες εταιρείες από το Κουρασάο ή τις Ολλανδικές Αντίλλες, ο Άκης τα παρέλαβε; Κι εκείνο το τιμολόγιο που λέει πως χρεωθήκαμε για να προωθήσουμε τα συμφέροντα των ελληνικών ναυπηγείων στην Βολιβία (*), ιδέα του Άκη ήταν;

Εν τάξει, δεν λέω, ο Άκης ήταν υπουργός όταν υπογράψαμε την συμφωνία με την HDW. Και λοιπόν; Ο Άκης έκανε κουμάντο στο δοβλέτι; Ο Σημίτης τί διάολο έκανε, δηλαδή; Μάζευε ελιές; Τα μέλη τού ΚΥΣΕΑ και του ΚΥΣΕΠ δεν πήρανε χαμπάρι για το τι και το πώς; ή, μήπως, το υπουργείο οικονομικών δεν είχε λόγο; Α! μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια: όσο ο Άκης βρισκόταν στο αμύνης, στο οικονομικών ήταν ο Γιάννος, ο οποίος διαδέχτηκε τον Άκη στο αμύνης. Τόμπολα.


Τί θέλω να πω με όλα τούτα; Όχι βέβαια πως ο Άκης είναι περιστεράκι. Άλλωστε, επ' αυτού έχει ήδη αποφασίσει η "ανεξάρτητη" δικαιοσύνη. Θέλω, όμως, να πω πως ευθύνη τόσο για το "φαινόμενο Άκης" όσο και για την διασπάθιση του δημόσιου χρήματος έχουν και άλλα μουσούδια, τα οποία σήμερα σφυρίζουν αδιάφορα, αν δεν κάνουν από πάνω και τους τιμητές. Κι επειδή τόση ώρα που γράφω τα έχω ψιλοπάρει, από αύριο θα περιλάβω ένα απ' αυτά τα μουσούδια.


(*) Κάντε τον κόπο και ρίξτε μια ματιά σε έναν χάρτη της Νότιας Αμερικής για να μου πείτε πού στον διάολο έχει την θάλασσα η Βολιβία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ροη αρθρων