Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Tα κτίρια και οι … βουλές δεν αλλάζουν με μούντζες!

Χειμωνιατικη Λιακαδα...
- Βλέπω τον κόσμο έτοιμο να “αγανακτήσει” πάλι και ξεσηκώνομαι.               
Θέλω κι εγώ να κάνω επανάσταση. Αλλά δε θέλω να στηθώ στο Σύνταγμα και να ρίχνω μούντζες στη Βουλή!

- Tα κτίρια και οι … βουλές δεν αλλάζουν με μουντζες!

- Ούτε να τη σημαδεύω με λέιζερ θέλω, φωνάζοντας “να καεί να καεί το μπουρδέλο η Βουλή”! Δε θέλω να κάψω κανένα κτίριο να ξεθυμάνει η οργή μου και μετά αυτοί να το ξαναχτίσουν και  να συνεχίσουν!

Θέλω να κάψω το έργο που γίνεται εκεί μέσα! Δε θέλω να φωνάξω και κανείς να μη με ακούσει!

- Εξάλλου, αυτοί που πέτυχαν να μας εξοντώσουν, δεν το έκαναν με φωνές…      ( συμπλήρωσα, εγώ). Δεν μας ειδοποίησαν. Το έκαναν, αφού μας πότισαν με ένα ύπουλο κατευναστικό που μας κοίμησε. Το λένε ο “φόβος για το άγνωστο” και  άγχος για ένα αύριο εκτός Ευρώπης…
Έτσι πιστεύω  πρέπει να τους αντιμετωπίσεις και εσύ.  Να τους δώσεις ένα  παρόμοιο ηρεμιστικό,  με το όνομα “κούνια που σε κούναγε”, να τους κοιμίσεις, και να βαδίσεις ελεύθερα στο αύριο   ( έστω και  αν αυτό το αύριο είναι δύσβατο και  άγνωστο για σένα).

Στην περίπτωσή μας, το σύστημα λέγεται καπιταλισμός και έχει χαλάσει. Παρά τα μερεμέτια, τις επεμβάσεις, τα bypass  και τις τεχνητές αναπνοές που του γίνονται απανωτά, ο θάνατός του πλησιάζει. Αυτό το σύστημα, το από τη φύση του τόσο εγωπαθές,   είναι πια τόσο αλλοτροιωμένο, που θέλει να πάρει μαζί του όσο πιο πολλούς μπορεί.
Μπροστά στα όπλα προηγμένης τεχνολογίας που έχουν και χρησιμοποιούν,   τα δικά σου , τα  πρωτόγονα ακόμα, ή τα ξεπερασμένα, πρέπει να δουλευτούν με μαεστρία και στρατηγική. Είμαι της άποψης πως για να νικήσεις  στα σίγουρα  ένα  σύστημα, πρέπει να μπεις μέσα σ’ αυτό και να το αποδυναμώσεις. Η ιστορία έτσι μας έχει διδάξει . Ετσι εγίνηκε και στον καιρό της Τροίας! Δούρειος ίππος, λέγεται η τακτική! Έτσι ονόμαζε τη μέθοδο και ο παπούλης  μου  όταν μου μάθαινε σκάκι!
Και τούτο το στοίχημα   αγόρι  μου μην το πάρεις προς Θεού, απλά  σαν μια παρτίδα σκάκι. Είναι η ζωή σου! Πολέμα για αυτήν και τα όνειρά σου αθόρυβα αλλά    σταθερά και με μέθοδο,  και μη σπαταλάς ενέργεια και χρόνο πολύτιμο με μούντζες και φωνές! Με αυτά δεν βγαίνει πίποτα!
- Θέλω κι εγώ να κάνω επανάσταση. Αλλά δε θα στηθώ στο Σύνταγμα και να ρίχνω μούντζες στη Βουλή! Δε θέλω να κάψω κανένα κτίριο να ξεθυμάνει η οργή μου και μετά αυτοί να το ξαναχτίσουν και  να συνεχίσουν!
Θέλω να κάψω το έργο που γίνεται εκεί μέσα! Δε θέλω να φωνάξω και κανείς να μη με ακούσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ροη αρθρων