Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Οι δημόσιοι υπάλληλοι ...

της Αλκμηνης Ψιλοπουλου απο την Αυγή ...


Αγαπητέ κύριε Λοβέρδο,
Δεν ξέρω αν αυτά που λέτε σας ξεφεύγουν ή συνειδητά τα εκστομίζετε, αλλά πλέον ώς εδώ και μη παρέκει οι ύβρεις σας!
Ακούστε, δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει, αλλά ήρθατε στην εξουσία για να υπηρετείτε τον λαό, γιατί αυτός είναι η χώρα. Εσείς είστε υπηρέτες μας και όχι το αντίστροφο. Με περισσή αλαζονεία βρίζετε τους δημοσίους υπαλλήλους, οι οποίοι βρίσκονται εκεί που βρίσκονται για να υπηρετούν εμάς και όχι εσάς…
Οι οποίοι βρίσκονται εκεί που βρίσκονται επειδή εσείς τους τοποθετήσατε εκεί. Και όπως είπε ο Πρετεντέρης στο Mega, δεν έκαναν καμιά κατάληψη και κανένα ντου για να πάρουν αυτές τις θέσεις.
Κύριοι, καταστρέφετε τη χώρα και τον λαό μας συνειδητά!
Θα σας εξομολογηθώ μια προσωπική μου ιστορία.
Ήμουν κι εγώ κάποτε δημόσιος υπάλληλος. Στο υπουργείο Πολιτισμού, τμήμα αρχαιολογικών χώρων, επί υπουργίας της αείμνηστης συντρόφου σας Μελίνας. Μετατάχθηκα στα κεντρικά του υπουργείου από την αρχαιολογική υπηρεσία Χανίων, όπου δούλευα στις ανασκαφές ως έκτακτη υπάλληλος. Τότε δεν είχαμε ούτε συμβάσεις ούτε τίποτα. Μόνο ασφάλιση στο ΙΚΑ.
Με μετέθεσαν λοιπόν σε ένα γραφείο για να συντάσσω έγγραφα. Το ωράριό μας ήταν 7.30 π.μ. - 2.30 μ.μ. ή 8 π.μ. - 3 μ.μ., επτάωρο.
Τη δουλειά που μου είχε αναθέσει ο προϊστάμενός μου την τελείωνα σε 2-3 ώρες. Και έπειτα, μια απέραντη ανία και πλήξη. Πώς περνάνε άλλες πέντε ώρες καθισμένη σε ένα γραφείο; Κάποια στιγμή, λοιπόν, πήρα ένα πλεκτό και έπλεκα. Ναι, αλήθεια σας λέω, έπλεκα. Με είδε μια μέρα ο προϊστάμενος και μου έκανε παρατήρηση. Μου είπε ότι επιβεβαίωνα αυτό που έλεγαν όλοι, ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι κάθονται και πλέκουν. Του είπα λοιπόν κι εγώ την αλήθεια, ότι μέσα σε δύο ώρες είχα τελειώσει τη δουλειά μου κι έπειτα δεν είχα τι να κάνω…
Την επόμενη μέρα μου έδωσε να χειριστώ διπλάσιους φακέλους. Τους είχα τελειώσει σε διπλάσιο χρόνο, δηλαδή σε πέντε ώρες. Πάλι έμεναν δύο ώρες κενές. Η κατάσταση ήταν πλέον αφόρητη. Έκανα αίτηση να με πάρουν στην Εφορεία Εναλίων Αρχαιοτήτων, να δουλέψω ως αρχαιολόγος - δύτης, αλλά αυτό δεν έγινε, απέρριψαν την αίτησή μου. Επειδή είμαι δημιουργικός άνθρωπος, όπως ήταν και πολλοί άλλοι συνάδελφοί μου, αναγκάστηκα να παραιτηθώ από το υπουργείο και να αλλάξω επάγγελμα.
Αν κι εσείς έχετε εναλλακτικές λύσεις να προτείνετε στους δημόσιους υπαλλήλους, να το κάνετε. Αλλιώς πάψτε να βρίζετε ανθρώπους οι οποίοι το μόνο έγκλημα που έχουν κάνει είναι να έχουν εξασφαλίσει μια δουλειά. Οι δημόσιοι υπάλληλοι, κύριοι κυβερνητικοί, δεν είναι κηφήνες. Είναι εργαζόμενοι. Όταν βγαίνετε και τους βρίζετε, με την ύπουλη σκοπιμότητα να βάλετε τις επαγγελματικές ομάδες να πολεμούν μεταξύ τους, να έχετε υπόψιν ότι ο κοσμάκης πλέον δεν «μασάει».
Τη μια είναι κακοί οι φορτηγατζήδες, την άλλη οι φαρμακοποιοί, την τρίτη οι γιατροί, αμέσως μετά οι δικηγόροι, πρόσφατα οι ταξιτζήδες, τώρα οι δημόσιοι υπάλληλοι, ανάλογα τι σας βολεύει.
Έχετε ξεφύγει, κύριοι, από κάθε όριο. Τσακίσατε ακόμα και το Σύνταγμα που εσείς οι ίδιοι ψηφίσατε. Προσπαθείτε να στήσετε αυταρχικούς μηχανισμούς σε κάθε επίπεδο για να υπηρετήσετε δουλικά τα αφεντικά σας, κηρύσσοντας τον λαό, που σας έφερε στην εξουσία για να τον υπηρετείτε, εχθρό σας.
Ο εχθρός λαός, λοιπόν, αυτή τη στιγμή είναι ξεσηκωμένος εναντίον σας. Το γνωρίζετε ασφαλώς, αλλά γνωρίζετε επίσης ότι αυτή τη στιγμή δεν έχει τα όπλα που εσείς διαθέτετε -ΜΑΤ, δυνάμεις καταστολής, media- για να σας πολεμήσει. Όμως, μην ανησυχείτε, θα τα βρει τα όπλα του κάποια στιγμή. Και χωρίς να το θέλετε, τον βοηθάτε σ’ αυτό. Με την πολιτική σας, όλες οι τάξεις, όλες οι κοινωνικές ομάδες έχουν ενωθεί και φωνάζουν: «Φύγετε, φύγετε αμέσως τώρα!»
Ο χρόνος σας είναι μετρημένος, κύριοι υβριστές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ροη αρθρων