Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

ΟΙ 3 ΣΩΤΗΡΕΣ & ΤΟ MAIL ΣΤΟΝ ΑΙ ΒΑΣΙΛΗ...

Λουκία Χουλιάρα, Anatropi News...
santa[1]
Ο Άγιος Βασίλης άνοιξε το laptop και συνδέθηκε στο internet.  Μπήκε στο mailbox του και ήλεγξε τα εισερχόμενα. Τα τελευταία χρόνια, προωθούσε μια εναλλακτική μέθοδο επικοινωνίας με όσους επιθυμούσαν να ζητήσουν κάποιο δωράκι για το νέο Έτος. Αυτή του την προσπάθεια, είχαν χαιρετίσει πολλοί από τους θαυμαστές του και είχαν μειωθεί κατά πολύ, τα τσουβάλια με τα γράμματα που έπρεπε να κουβαλάει σαν τον Κινέζο κούλη και τα οποία του είχαν προκαλέσει μερικά λουμπάγκα και κάμποσα νεφροπιασίματα! Τα μηνύματα χιλιάδες. Εκείνο που τράβηξε αμέσως την προσοχή του εντούτοις, ήταν ένα mail το οποίο, για κάποιο άγνωστο λόγο είχε- ως αποστολέα- ένα παράξενο όνομα: Sosame_tous_Ellines@hotmail.com . Ο Άγιος το άνοιξε και προς ακόμη πιο μεγάλη του έκπληξη, διαπίστωσε ότι οι αποστολείς δεν ήταν ούτε ένας, ούτε δυο αλλά τρεις! Άρχισε να διαβάζει:

Από: Φώτης ο Ιεραπόστολος
Θέμα: Δωροαίτημα

Αξιότιμε, κύριε Άγιε Βασίλιε,
Είναι η πρώτη φορά που επικοινωνώ μαζί σας και τούτο το πράττω όχι για να ζητήσω κάτι για τον εαυτό μου, κατά τη συνηθισμένη- των περισσοτέρων- πρακτική. Σας απευθύνω τούτο το mail γιατί η ευαίσθητη αριστερή μου καρδιά και η γεμάτη φιλευσπλαχνία ψυχή μου, σπαράζουν για το λαό μου- τους Έλληνες.

Επειδή δε θέλω να σπαταλώ τον πολύτιμο χρόνο σας, θα εισέλθω αμέσως στο θέμα και θα σας θέσω επί τάπητος το δωροαίτημά μου: χρειάζομαι επειγόντως μερικές καινούργιες κόκκινες γραμμές! Οι παλιές έχουν ξεφτίσει από το πολύ πάτημα και δε βοηθούν καθόλου τους πολίτες να διατηρούν την ελπίδα και την αισιοδοξία τους…

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Φώτης ο Ιεραπόστολος

Από: Μπένυ ο Τρομερός
Θέμα: Απαίτηση

Αγαπητέ Άγιε,

Η μακρά μου θητεία στο ελληνικό κοινοβούλιο και η- από πλήθος κόσμου- εγνωσμένη ευφυΐα μου, μου δίνουν το δικαίωμα να απαιτώ και όχι να επαιτώ! Θα ήθελα λοιπόν, φέτος να μου φέρεις κάτι και να μου πάρεις κάτι άλλο. Εξηγούμαι: χρειάζομαι ένα 10% παραπάνω ποσοστό στην προτίμηση του κόσμου (προκειμένου να συνεχίσω το τιτάνιο έργο μου) και επείγει να μου αφαιρέσεις μερικές ντουζίνες κιλά για να χωράω στο έδρανο της Βουλής (ζορίζομαι πολύ για να ξεστρουπωθώ από κει μέσα, έτσι μινιόν που τα φτιάχνουν!). Σε αυτό το σημείο, θέλω να τονίσω ότι και πέρυσι σου είχα ζητήσει το ίδιο ακριβώς πράγμα αλλά μπερδεύτηκες και τα έκανες όλα ανάποδα: μου αφαίρεσες ποσοστά και μου προσέθεσες κάμποσες οκάδες! Να μην επαναληφθεί παρακαλώ φέτος το ίδιο λάθος!!

Με εκτίμηση,
Μπένυ ο Τρομερός

Από: Αντώνης ο Συνεπής
Θέμα: Χιλιοπαρακάλεμα

Βασίλη μου,

Η γνωριμία και η συχνή τηλεφωνική επικοινωνία με το Αφεντικό σου, μου δίνουν νομίζω το δικαίωμα να χρησιμοποιώ φιλικό και ουχί τυπικό ύφος στο παρόν mail. Αρχικώς, θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την περσινή ικανοποίηση της επιθυμίας μου.  Επιτέλους έγινα Πρωθυπουργός! Ποιός το φανταζόταν τούτο το θαύμα; Κι εγώ ο ίδιος, δεν μπορούσα να το πιστέψω! Αναγκάστηκα να ρωτήσω 15 απανωτές φορές τον Μουρούτη και να βάλω τον Μηταράκη άλλες τόσες να με τσιμπήσει, προκειμένου να βεβαιωθώ ότι δεν κοιμάμαι! Ας μην σε κουράζω όμως. Φέτος, θέλω να σε χιλιοπαρακαλέσω να μου δώσεις μια παράταση στη θητεία μου. Με τρώει η αγωνία και το άγχος μην γίνει καμμιά στραβή και χάσω το θώκο μου.. Δεν είναι κάτι πολύ δύσκολο και έχω να σου προτείνω και μια σπουδαία μέθοδο για να το επιτύχεις. Θα μπορούσες να ψεκάσεις – με παραισθησιογόνα, όλο το λαό. Α και μην ξεχάσεις και τους άλλους δυο της συγκυβέρνησης. Να φορτώσεις στο πορτμπαγκάζ των ταράνδων, Lsd και να κάνεις μαζικούς αεροψεκασμούς. Αφού δεν πρόκειται να αποφύγουν τη συντέλεια ας την απολαύσουν τουλάχιστον!

Φιλικά,
Αντώνης ο Συνεπής

Ο Αι Βασίλης είχε γουρλώσει τα μάτια… Αν δεν ήταν Άγιος και του το επέτρεπαν το ήθος και η αγωγή του, θα απάνταγε και στους τρεις «Άει στο Διάολο»!
Αλκμήνη,
κατά κόσμον Λουκία Χουλιάρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ροη αρθρων