Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Ο Εξοχότατος δρ Βενιζέλος...

ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΧΡΗΣΤΟΥ, απο την Αυγη...

"Οι παρεμβάσεις του κ. Βενιζέλου στο ζήτημα των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ) κατά τη διάρκεια της θητείας του στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας το 2010-11 έγιναν υπό συνθήκες διαφάνειας και σε εκτέλεση ειδικού νόμου ψηφισμένου από τη Βουλή προκειμένου να αντιμετωπισθεί ένας γόρδιος δεσμός που είχε δημιουργηθεί λόγω των κακών αρχικών συμβάσεων. Αυτό ισχύει ανεξάρτητα από το ποια άποψη είχε κάθε κόμμα την εποχή εκείνη για τη μια ή την άλλη επιλογή." Αυτά μεταξύ άλλων δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Σίμος χθες το πρωί. Παρέλειψε βεβαίως να διευκρινίσει ότι η διαφορετική άποψη της Ν.Δ. ήταν πως η συμφωνία αυτή ήταν καραμπινάτο σκάνδαλο, μεγαλύτερο και από αυτό του Τσοχατζόπουλου, και ότι το κόμμα του την καταψήφισε. Το 2009, λίγο πριν τις εκλογές, οι Γερμανοί, χωρίς να έχουν παραδώσει ούτε ένα από τα 6 υποβρύχια που παρήγγειλε ο Άκης, αφού έχουν εισπράξει όλο το ποσόν (!) αποχωρούν ελεύθεροι και ωραίοι από την μπανανία μας! Το 2010, επί Βενιζέλου, το 75% των μετοχών του Σκαραμαγκά περνάει στα χέρια του Ισκαντάρ Σάφα από το Ντουμπάι.
ΑΞΙΖΕΙ να αναδημοσιεύσω την πρώτη σελίδα της επιστολής Σάφα προς τον "Εξοχότατο υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών καθηγητή Ευάγγελο Βενιζέλο", που αποκάλυψε η "Real News".
Ντουμπάι, 2 Δεκεμβρίου 2011. "Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τη χθεσινή μας συνάντηση και την υποστήριξη που εκφράσατε προς τα ΕΝΑΕ και την επίλυση των εκκρεμών τους προβλημάτων. Όπως συζητήσαμε χθες, νομίζω πως θα ήταν πολύ χρήσιμο να κατανοήσει ο υπουργός Άμυνας από εσάς την ουσία του εγχειρήματος (...)
Το τίμημα για τις δύο συμβάσεις (Αρχιμήδης και Neptune) και συνακόλουθες καθορισμένες ημερολογιακά πληρωμές και τα ποσά που συμφωνήθηκαν με εσάς ως υπουργό Άμυνας και με τον κ. Παπακωνσταντίνου, τότε υπουργό Οικονομικών, έλαβαν υπόψη, μεταξύ των άλλων, τις υφιστάμενες υποχρεώσεις, τότε, τις ανάγκες των ΕΝΑΕ για την εκτέλεση των συμβάσεων και την ανάγκη ρευστότητας που θα μπορούσε να συντηρήσει τη λειτουργία του Ναυπηγείου για ικανό χρόνο, μέχρις ότου έλθουν νέα συμβόλαια από ξένα Πολεμικά Ναυτικά και την εγχώρια αγορά. Όπως θα ενθυμείσθε, Εξοχότατε, οι πληρωμές δεν ήταν συνδεδεμένες με συμβατικά ορόσημα εκτέλεσης. Αυτή ήταν η λεπτή εξίσωση που καθιερώθηκε προκειμένου να περισωθούν τα ΕΝΑΕ.
1. Επιπρόσθετες υποχρεώσεις (για τις οποίες δεν είχαμε ενημερωθεί) ανέκυψαν (ΟΣΕ, φόροι κ.λπ.) και ασυμφωνίες διαπιστώθηκαν (οι οποίες έθεσαν σε κίνδυνο τόσο το ναυπηγείο όσο και τον τελικό χρήστη).
2. Η απόφαση της Ε.Ε. εκδόθηκε τον Δεκέμβριο του 2010. Κατόπιν ο καθηγητής της Νομικής που μας συστήσατε εξήγησε πως απαγορευόταν στα ΕΝΑΕ να κάνουν εξαγωγές σε ξένα Ναυτικά και επιπλέον ο μέχρι πρότινος υπουργός Άμυνας ερμήνευσε την απόφαση και ως απαγόρευση στα ΕΝΑΕ να αναλαμβάνουν έργα του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού, δεδομένου πως τέτοια έργα υπόκεινται σε διαγωνισμούς". Το αποτέλεσμα το γνωρίζετε. Τα ΕΝΑΕ είναι κλειστά, τα υποβρύχια σαπίζουν και οι 1.300 εργαζόμενοι είναι απλήρωτοι 19 μήνες!
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Ο Σημίτης είπε στον Άκη "κάνε ό,τι θες, εγώ δεν ξέρω τίποτα, αλλά μην απολύσεις κανέναν, διότι η ΠΑΣΚΕ των Ναυπηγείων με βοήθησε αφάνταστα να γίνω πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ". Ο Άκης εκτέλεσε... πιστά την εντολή. Ο Βενιζέλος, μετά την αποκάλυψη της επιστολής Σάφα, υπό κανονικές συνθήκες, πριν κληθεί η Βουλή να αποφασίσει αν χρειάζεται εξεταστική επιτροπή, θα έπρεπε να κάνει χαρακίρι, αλλά επειδή δεν είναι Γιαπωνέζος, αλλά δάσκαλος του Δικαίου, καλύτερα, για να δώσει και το παράδειγμα, να πιει μπροστά στους φοιτητές της Νομικής του ΑΠΘ μια κούπα κώνειο χωρίς ζάχαρη.
ΕΡΩΤΗΜΑ: Εσείς, κύριοι εφοπλιστές, "πατριώτες και ευεργέτες", γιατί τόσα χρόνια δεν μαζευτήκατε οι 20 μεγαλύτεροι (για να μη φοβάστε το ρίσκο) να αναλάβετε τα Ναυπηγεία, να στοιχηματίσετε ότι μπορείτε να τα κάνετε από τα καλύτερα του κόσμου, μιας και ξέρετε άριστα τη διεθνή αγορά; Μπορεί να έχει σούπερ ναυπηγεία η Φινλανδία, εκεί όπου 10 μήνες τον χρόνο η θερμοκρασία είναι κάτω από το μηδέν, και δεν μπορεί η Ελλάδα;
dchristou52@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ροη αρθρων