Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Μέρκελ και Σαμαράς. Φωτογραφίες και διάλογοι

2310net...

Μέρκελ: Αυτό το γραφείο μου φαίνεται γνωστό.
Σαμαράς: Ήταν παλιά του Καραμανλή, τώρα είναι δικό μου.
Μ: Ποιανού είναι Αντωνάκη;
Σ: Δικό σας, δικό σας…

-         Εντάξει Αντώνη, ας κρατήσουμε τα προσχήματα. Δεν είναι ανάγκη να με προσκυνάς
-         Δεν είναι αυτό. Απλά ψάχνω τον φακό μου.

-         Αυτός που τρέχει γυμνός ποιος είναι;
-         Ο Θάνος ο Τζήμερος. Δεν κρατιέται από τότε που έμαθε ότι θα μας επισκεφθείτε

-         Τρύφωνα γρήγορα, θέλω να μου στρώσεις το μαλλί
-         Εεε… Ο Αντώνης είμαι…

-         Ορίστε, τα έχω γράψει και στο χέρι μου για να μην τα ξεχάσω. Απολύσεις, περικοπές, λιτότητα
-         Αυτό το άσπρο τι είναι; Μπλάνκο;
-         Ε…πες το κι έτσι…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ροη αρθρων