Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Εγώ θα πάω να ψηφίσω...

Ώρα Κοινής Ανησυχίας... Εγώ θα πάω να ψηφίσω.
Όχι,δεν πιστεύω ότι οι εκλογές αλλάζουν κάτι όταν υπάρχει ενεργό λαικό κίνημα,αλλά δεν υπάρχει στην Ελλάδα τώρα.
Θα πάω να ψηφίσω για να πάρουν πόδι αυτοί που κυβερνάνε.
Πρέπει γιατί εγώ ζω έναν εφιάλτη παντού.


Στο σχολειό,που θα πρέπει να πω στα παιδιά μου ότι το 40% απ΄αυτά θα πάει για ανειδίκευτος εργάτης και τα ξέρω τα παιδιά μου ένα-ένα,ξέρω τον Τάσο,την Ελενίτσα,τον Μάριο,την Κατερίνα.
Δεν μπορώ να δω τα παιδιά μου σκλάβους.
Και για μένα θα παω.Γιατί γέρασα και αρρώστησα 4 χρόνια τώρα.Πέθανα σαν άνθρωπος.
Και για τη μάνα μου θα πάω,των 400 ε σύνταξη + 100 ε ΕΚΑΣ που δεν πήρε το μέρισμα του μπάτσου των 1.500 ε αφού ήταν φιλοξενούμενη στα 40 τμ σπιτάκι του σύντροφου της,80 χρονών άνθρωποι,παλεύουν να ζήσουν.
Και για τα πνιγμένα μωρά στο Φαρμακονήσι θα πάω.
Και για τις γυναίκες στη Σάμο τις πνιγμένες που βρέθηκαν στον πάτο του Αιγαίου σφιχταγκαλιασμένες με τα μωρά τους.
Για τους αντιφασίστες που βασανίστηκαν στη ΓΑΔΑ θα πάω.
Για τους 4 της Κοζάνης θα πάω.
Για τον Παύλο Φύσσα και τον Λουκμάν θα πάω.
Για τους αυτόχειρες θα πάω.
Για τους γιατρούς που χωρίς τίποτε χρεώνονται ζωές ανθρώπων θα πάω,γιατί καταλαβαίνω τον αγώνα τους.
Για τις απολυμένες συναδέλφισσες των ΕΠΑΛ θα πάω,για τα σχολειά που κλείνουν με λουκέτο.
Για τους 5μηνίτες χωρίς δικαιώματα θα πάω.
Για τον παππού που του πήραν στη Μυτιλήνη το σπίτι για 1.000 χρέος θα πάω.
Γιατί σιχαίνομαι τα εθνολαμόγια που μας κουνάνε το δάχτυλο θα πάω.
Για τις ξεπουλημένες παραλίες,τα δάση,τα βουνά,τα πουλιά,θα πάω.
Γιατί κλαίω κάθε βράδυ 4 χρόνια τώρα,θα πάω.
Όσοι δεν έχετε πρόβλημα μην πάτε.
Να κάτσετε και να σχολιάζετε γιατί και στο δρόμο δεν σας είδαμε.
(από τη φίλη Σ.Λ.)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ροη αρθρων