Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Να εκδικηθούμε τις λέξεις...

Του Σπύρου Κρίμπαλη, toPortal...
Αλλάζω σελίδα. Αλλάζω την Ελλάδα. Αλλάζω τον Πειραιά. Αλλάζω τον Βόλο. Είμαι ο  εγγυητής της πολιτικής σταθερότητας. Είμαι η ίδια η πολιτική σταθερότητα. Είμαι η δημοκρατική παράταξη. Η παράταξη που στις δύσκολες στιγμές στήριξε την πατρίδα. Είμαι η υπεύθυνη δύναμη. Δίνω λύσεις. Ψηφίστε με για να ξαναδώσω λύσεις.
Βάζω το συμφέρον της πατρίδας πάνω από το δικό μου μικροκομματικό συμφέρον. Δεν μου είναι ευχάριστο να είμαι στα κυβερνητικά έδρανα αλλά το κάνω για την Ελλάδα. Μάτωσα για την Ελλάδα.
Σήκωσα την Ελλάδα στους ώμους μου. Ακολούθησα το μοναδικό δρόμο που υπήρχε.  Επαναλαμβάνω: ακολούθησα το μοναδικό δρόμο που υπήρχε. Έσωσα την πατρίδα. Τώρα με σχέδιο και σοβαρότητα βάζω τέλος στα μνημόνια. Για την ακρίβεια έχω ήδη βάλει τέλος. Εδώ και δύο χρόνια σκίζω τα μνημόνια κάθε μέρα. Λέω όχι στο πισωγύρισμα, στο ατύχημα, στο λαϊκισμό, στη Βενεζουέλα. Λέω ναι στη νέα εποχή, στην ανάπτυξη, στην ανάταξη, στις επενδύσεις. Με ατελείωτο πείσμα για την Ελλάδα αναδιαμορφώνω το κράτος, προστατεύω τη δημοκρατία, γιατρεύω τις αδικίες. Δε διχάζω, ενώνω. Με τις θυσίες του ελληνικού λαού βγαίνω από το τούνελ. Με τις θυσίες του ελληνικού λαού απέκτησα πλεόνασμα και ξαναβγαίνω στις αγορές. Με τις θυσίες του ελληνικού λαού ξανακερδίζω την εμπιστοσύνη των εταίρων. Συνεχίζω χωρίς δανεικά και δεκανίκια για μια προοδευτική Ελλάδα σε μια δημοκρατική Ευρώπη. Δεν θα αφήσω κανέναν σας πίσω. Και δεν θα αφήσω κανέναν να μας γυρίσει πίσω. Όλοι μαζί θα προχωρήσουμε. Όλοι μαζί θα πάμε την Ελλάδα μπροστά. Με σταθερά υπεύθυνα βήματα προοπτικής και προόδου μπροστά…
Λοιπόν, εγώ έχω μια ψήφο. Κι εσύ άλλη μία. Μπορούμε να εκδικηθούμε τις λέξεις. Να μην τις αφήσουμε να ξαναβγούν από τα ίδια στόματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ροη αρθρων