Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Θυμίστε μου...

Ούτε εμένα μου άρεσε η επιλογή Βουδούρη και Καρυπίδη. Αύριο δεν θα μου αρέσουν και άλλες επιλογές. Οχι μόνο υποψηφίων. Μπορεί και ψηφοφόρων που θα πουν ότι ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ χωρίς ίσως να είναι καν αριστεροί. Που μπορεί να ήταν κάποτε ΠΑΣΟΚοι ή νεοδημοκράτες. Πολύ θα με ξενίσει. Πολύ θα με ενοχλήσει. Τι γυρεύουν αυτοί εδώ, θα αναρωτηθώ. Μύρισαν γκουβέρνο και τρέχουν;
Οταν θα τα σκεφτώ όλα αυτά και θα με ακούσετε να τα λέω, παρακαλώ θυμίστε μου να πάω να παραγγείλω κανέναν άλλο λαό που να μου ταιριάζει καλύτερα. Εαν είναι δυνατόν έναν λαό που κατά 98,8% να είναι αριστερός, με πιστοποιητικό "πεντιγκρί" απαραιτήτως...
Αν δεν μπορώ να το κάνω αυτό και δεν βρίσκεται κανένας λαός εύκαιρος να αντικαταστήσει τον δικό μου, θυμίστε μου ότι μπορώ επίσης να αμπαρώσω το μαγαζί γωνία που έχω και να το κρατήσω άσπιλο, αμόλυντο και ιδεολογικά καθαρό, να το ονομάσω "Σπίτι του Λαού Β'" ή "Κάστρο της Αριστεράς Ξ'", να βάλω και καμιά δεκαριά συντρόφια απ' έξω να κάνουν face-control (μέσω Facebook και όχι μόνο) για να έχω το κεφαλάκι μου ήσυχο.
Αν κι αυτό δεν μου κάνει ή δεν το μπορώ λόγω κλειστοφοβίας, παρακαλώ θυμίστε με τι έγραφε ο Γκράμσι στα "τετράδια από τη φυλακή" για την Ηγεμονία και τις πολιτικές συμμαχίες.
Πάντως μην μ' αφήσετε έτσι, να γκρινιάζω και να σουρμαδιέμαι!

σας ευχαριστώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ροη αρθρων